Bli medlem / båtplatspriser

250 kr / årlig medlemsavgift

Familjmedlem:

300 kr / årlig medlemsavgift

tagg till område och bryggrind:

200 kr /st

köp båtplats:

Vilken Deposition du betalar är beroende på vilken storlek din båt är. Vi har tre storlekar.
Deposition Liten båtplats 6000 kr
+ årlig båtplatsavgift 950 kr
Deposition Mellan båtplats 8063 kr
+ årlig båtplatsavgift 1200 kr
Deposition Stor båtplats 12 000 kr
+ årlig båtplatsavgift 1350 kr
Deposition Extra stor båtplats 15 740 kr
+ årlig båtplatsavgift 1350 kr

hyr båtplats:

Beroende på vilken storlek du har på din båt har vi tre storlekar. Priserna är per år.
Liten båtplats   2500 kr + medlemsavgift.
Mellan båtplats   3000 kr + medlemsavgift.
Stor båtplats   3300 kr + medlemsavgift

vanliga frågor

Deposition?

Deposition betalas in vid köp av båtplats, om du vill avsluta din båtplats, så skickas deposition tillbaka till dig.

vilken båtplats ska jag ha?

Beror på hur lång och bred din båt är. Skicka in ansökan till oss med uppgifter så återkommer vi snarast om vilken storlek.

Betalas in på Bankgiro 5884-3780

Som medlem får du 6 st nummer av tidningen Båtliv varje år, viktigt att meddelar klubben vid adressändring!

Som medlem hos oss får du även tillgång till rampen, kranen och klubbens båtvagn som finns på området.

Har du frågor var god kontakta någon ur styrelsen eller hamnkapten, se Kontakta Oss.